Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Sunny (Sun)day :)

Av Evelin - 6 juni 2010 20:51

Japp det är precis vad det varit , en solig söndag.  Jag har tränat två gånger idag, ett pass klockan 9.00 på ekängen och ett gymnastikpass alldeles nyss. Båda gick lika kasst tyvärr. Har sträckt låret också..inte skönt.


Tog första riktiga doppet efter gymnastikträningen i Vilstabadet. Det var väldigt kallt men trodde faktiskt det skulle vara ännu kallare. 


Jag har även klippt håret idag, eller Sofies kompis klippte det! Det vart väldigt bra :)


Oj, inga vidare detaljerade meningar upptäckte jag, men jag har faktiskt inget i skallen just nu.


Häjdå

 
 
Tanja och Selma

Tanja och Selma

6 juni 2010 21:16

Titta gärna in på vår blogg! Kanske vill du se mer=) Glöm inte kommentera om du ser något du gillar:)

http://tanjaselma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelin - 7 december 2010 22:40

Hejsanhejsan! Jag hade helt och hållet glömt bort att jag hade en blogg här! Jag upptäckte det nyss när jag såg att den var länkad från en kompis blogg. Jag är säker på att det finns flera bloggar där ute i cyberspace som jag står som ägare för, har ...

Av Evelin - 13 juni 2010 00:06

Kom precis hem från Stockholm där vi har varit och firat kusinerna som fyllt 12 år!   Har käkat på tok för mycket chips och godis!   Nu ska jag titta på Dimond Leauge innan jag hoppar i säng! ...

Av Evelin - 11 juni 2010 14:16

Äntligen sommarlov :) Jag är supernöjd med mina 265 poäng! 5 mvg och resten vg! Efter avslutningen blev det  American pizza men några i klassen och efter det kom min snälla pappa och hämtade mig :) Nu sitter jag här och väntar på att Sofie ska k...

Av Evelin - 10 juni 2010 16:53

Pappa och jag har varit och handlat på Lidl; 6 paket magnum madelglass och cirka 7 paket kräm var det som åkte ner i varuvagnen, hehe                    Man måste bara älska magnum mandel! <3 Har piffat upp mig själv till imorgon g...

Av Evelin - 5 juni 2010 12:57

Gjorde om lite, kanske inte vart så snyggt, men det får duga!    ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Evelin och är 15 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards