Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Evelin - 26 maj 2010 21:39

 Hellu :)


Jaoo hände inte så mycket intressant idag..


På svenskan kollade vi på världens tråkigiaste film om August Strindberg..Åsa tyckte den var jättebra..suck, kul att den är nästan tre timmar lång och att vi måste fortsätta kolla på den nästa gång vi har svenska, blöö.


Vi fick sluta en timma tidigare eftersom vi inte hade någon musikteori  jag bikade jag hem på min lilla cykel (kul att styret sitter upp och ner) och skrev lite på tekniksammanfattningen.


På gymnastiken var vi ganska några och för mig gick det väldigt dåligt. Efteråt tog jag och Malin en promenix hem :)


Imorgon ska jag ta moppen till skolan! Är en aning nervös för är så rädd för alla korsningar och rondeller. Men det ska nog gå bra får vi hoppas.


Tänkte bjuda på lite gamla góa bilder!  

Liten Evelin på grönan 2004


Första färden i Jetline!

  

Blåspennor :) Haha :)


  

Inte så jätte gammal bild men jag tycker den är superhärlig! :)


Aja nu ska jag leka med min kompis tvn!


Kärlek till er <3 Hajjdåå!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Evelin och är 15 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards