Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Evelin - 27 maj 2010 21:19

Någon som följer såna här familjer? :)


Jag har blivit kär i programmet Jon & Kate plus eight och dessutom kollar jag ofta efter uppdatering av bilder på dessa fyräggstvillingar! Helt sjukt egentligen med fyra identiskt lika barn! :)


Åh asså dem är sååå söta! :)


   


Jag är lite störd ja vet :), och nej jag vill inte ha så många barn i framtiden!

Av Evelin - 27 maj 2010 18:28

Hallå :D


Idag tog jag min första moppetur till skolan. Det känns så skönt att ha moppen för nu kan jag ju åka vart jag vill utan att behöva vänta på en buss eller trampa som en galning på cykeln för att hinna i tid till skolan.


Imorgon ska det spelas lite piano på tuna park runt fem snåret så därför ska jag klinka igenom låtarna om en stund, måste även hinna plugga lite innan jag slutligen ska titta lite på melodifestivalen och hoppas att Sverige och Anna Bergendahl går vidare till final! Själv tycker jag hennes låt är helt okej :)


Måste verkligen börja klura lite på vad jag ska ha på mig på skolavslutningen också, men jag är totalt hopplös på att hitta kläder när jag måste, suck. 


Nu ska jag käka!


Hugs <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Evelin och är 15 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards